NOU: Pentru orice comanda cu o valoare de peste 500 lei transportul este asigurat de Adina SRL.


S.C. ADINA S.R.L. livreaza in toata tara prin serviciul de mesagerie Fan Courier in aria de acoperire oficiala pe care o puteti vizualiza AICI. In situatia in care localitatea dumneavoastra este in afara ariei de acoperire, puteti alege sa ridicati coletul de la cea mai apropiata locatie Fan Courier Express sau sa achitati contra-valoarea diferentei datorata distantei suplimentare. Un operator va va re-confirma telefonic acest aspect.

- produsele se livreaza la adresa indicata in comanda si confirmata telefonic conform celor de mai sus;
- de la recepția comenzii, termenul de livrare maxim este de 3 zile lucrătoare dacă produsele sunt pe stoc în cazul mărfurilor de serie - accesorii, încălțăminte, etc, altele decât cele executate la comandă, de tip uniforme.
- pentru articolele executate la comandă termenul de livrare este 12-14 zile lucrătoare și se va confirma de către un consultant al societății noastre în maxim 24 de ore lucrătoare de la primirea comenzii.
- termenul de transport este de 1 zi lucratoare (produsele expediate vineri se livreza dupa caz sambata sau luni);
- produsele sunt asigurate pe durata transportului;  
- receptia coletelor se face in prezenta reprezentantului Fan Courier Express; 
- in colet produsele sunt insotite de factura fiscala si certificatul de garantie; 
- veti fi informat dinainte asupra costurilor de livrare, fie de reprezentantul nostru fie folosind aplicatia pusa la dispozitie pe site;
- nu se percep taxe pentru plata ramburs.


NOTA: Verificati la primire integritatea coletelor. Coletele noastre sunt sigilate cu banda adeziva personalizata. Refuzati la primire colete rupte, gaurite, sau sigilate cu altfel de banda adeziva.
Costurile de transport sunt calculate in functie de valoarea si greutatea comenzii, de catre agentul nostru, la momentul preluarii comenzii.


POLITICA DE RETUR ADINA SRL - alte produse decât uniformele executate la comandă și personalizate (definite conform art.16, lit. c, OUG 34/14):
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului
Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 10 zile  lucratoare de la data primirii coletului, fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs cu pret mai mare se va achita diferenta de pret. Produsul solicitat se va trimite la schimb numai dupa ce se returneaza produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
In cazul renuntarii la un produs, suma achitata va fi restituita printr-un transfer bancar, mai putin orice taxe de transport.
Clientul va trimite produsul pe cheltuiala sa, Adina SRL nu primeste colete cu plata ramburs.
In cazul returnarii sau inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare / inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
Produsele purtate, caruia i-au fost taiate etichetele sau deteriorat ambalajul nu se returneaza.
Daca v-a fost trimis un alt produs decat cel comandat, il puteti returna. Adina SRL va suporta cheltuielile cu transportul si va va trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul de la dvs.
Aceste dispozitii se aplica in conformitate cu O.G. 130/2000 pentru produse achizitionate din acest site prin comert electronic. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000.
Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid, comenzile care au fost ridicate de la sediile Adina SRL din Galati si Bucuresti nu sunt considerate comert la distanta, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.
Pentru returnarea produsului va rugam sa ne scrieti la adresa vanzari@invictus.com.ro sau sa ne contactati la numarul gratuit TelVerde 0800-800-710.
Coletul cu produsul impreuna cu factura se trimit la adresa: Comuna Vanatori, DN26, km 6, Strada Foltanului, nr. 1E, 807325, Galati . 

ATENȚIE:

Produsele din categoria „uniforme” nu se fabrică pentru a se ține în stoc ci fiecare comandă se procesează în  sistem de comandă unică. Sistemul nostru permite comandarea pieselor individuale de la un costum, comandarea mărimilor atipice precum și în mărimi combinate jacheta- pantalon. Încadratorul de mărimi ajută clientul care nu știe ce mărime poartă sau dorește să își verifice informația respectivă  să definească mărimea și talia în corelare cu uniforma pe care dorește să o comande. Fiecare produs executat este personalizat cu numele clientului respectiv.

Toate articolele sunt produse conform standardelor instituției aferente, care prevăd atât design-ul uniformei, materia primă și accesoriile cât și dimensiunile fiecărui reper component a acesteia. Astfel, este puțin probabil să existe vreo asemănare între o pereche de jeans-i fashion și un pantalon de instrucție.

Prevenim clienții noștri că nu ne este permisă vreo modificare asupra unei uniformei omologate. De aceea referințele pentru verificarea calității și conformității unui articol din componența uniformei militare sunt Standardele de produs la care orice client al nostru are acces folosind codul de pe factură. Odată un produs comandat într-o anumită talie și mărime el nu poate fi evaluat după standarde de modă sau după alte haine civile. Clientul asumă că este îndreptățit să solicite înlocuirea articolului comandat doar în situația în care acesta se verifică cu standardul său și sunt identificate neconformități. In acest caz responsabilitatea pentru înlocuirea și/sau returnarea contra-valorii lui revine în întregime companiei.